En dyr start på dagen!

Etter times vis med arbeid får å få vekk sneen fra verandaen og innkjørselen, passet det sykt dårlig med sne vær ute nå. Ser ut som at vi ikke har måkket sne på flere uker..VELDIG kjipt å våkne til!! Men det er her man velger å bo, da får man også tåle litt. Står fremdeles for at det er her jeg trives best, sørlandet er en god nummer to. Hadde man hatt familien i Kristiansand, så skal dere ikke se bort i fra at jeg hadde blitt igjen der.

Ellers, så smiler jeg fra øret til øret. Det ble en dyr start på dagen, for å si det mildt. Jeg endte selvfølgelig opp med litt nettshopping. Men til mitt forsvar, så trengte jeg nye sneakers. Jeg har kun de hvite fra Balenciaga nå, og det er ikke sko jeg ønsker å skitne ut med det første. Stod lenge å bikket mellom to forskjellige, enten de samme jeg har nå bare i svart, eller i et annet merke. Jeg gikk for et par andre sneakers, gleder meg til å vise dere.

Hva er deres plan i dag? Føler jeg spør hver dag, men jeg trenger tips. Yes, im bored! Når man har vasket huset rundt, trent det man kan trene, begynt med de verste hudpleie rutinene man aldri har gjort før, bare for å få tiden til å gå – da er det drøyt. Holder på å steke vafler igjen liksom. Tiden stopper nesten litt opp når baby sover, jeg gleder meg til hun våkner og vi kan leke, dulle og le litt sammen. Hun klarer i hvert fall til å få timene til å fly av gårde! Det er så koselig.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg