En av mine verste egenskaper

“følte meg presset til daglige oppdateringer”

 

En av de verste egenskapene jeg har, er å ta til meg kritikk. Det er absolutt noe jeg behøver å jobbe med. Vet ikke hva som har skjedd, for jeg kunne ikke brydd meg mindre om man spoler tilbake i tid. Eller, jeg brydde meg så klart. Men da var det typ “Okei, greit. Da gjør jeg det bedre neste gang”. Slik er det ikke akkurat nå. Foreslo for jentene DEN planen, som i mitt hode var super gøy, men ikke like gøy for de (t y d e l i g v i s). Og da fikk jeg med en gang en sånn tanke “okei greit, da dropper vi bare å ses”. Hahah, skjønner dere?! Det er jo krise. Det hele endte selvfølgelig opp med latter, vi alle vet jo hvordan jeg er. Tips til å bli et bedre menneske, ja takk. 

Når vi først er innom kritikk, jeg vet jeg har vært litt frem og tilbake det siste året. Jeg har alltid lyst å blogge, jeg elsker jo å skrive innlegg og holde dere oppdaterte på hva som skjer i livet mitt. Men jeg ønsker ikke at bloggen skal være et sted hvor jeg føler meg “presset” til daglige oppdateringer. Når det er sagt; jeg blir selvfølgelig glad for at dere er innom her, og håper selvfølgelig dere vil fortsette med det. Men jeg forstår dere godt, når det blir for lang tid mellom hvert innlegg at dere syns det blir kjipt. Det er en vesentlig stor forskjell på å blogge 1 gang i uken, kontra 1 gang i måneden. Å det kan jeg love dere, at der skal jeg bli mye flinkere. Det skal jeg klare! Men bare ikke forvent dere innlegg hver eneste dag. Skulle det bli lite innlegg en uke: bli med å heng på Instagram eller Tiktok.

Hvordan ble du bedre å ta i mot kritikk?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg