Early morning rise

GOOD MORNING WORLD

Solskinnsvær, spasertur, og en deilig frokost!

 

For en deilig morgen! Jeg elsker hvordan livet mitt har blitt forandret, etter å ha fått barn. For det første så sover man ikke vekk dagene lenger, nå er vi våken før sola står opp. For det andre, så har jeg alltid et fint selskap med meg. Hun er i armene mine konstant, og jeg syns det er så koselig. Sist men ikke minst – dagene flyr. Dere aner ikke hvor effektiv man lærer seg å være med baby i hus, det er så gull ♥

I dag er planen å dra på shopping, jeg har så sykt lyst på nye kjøkken stoler. Enten noen i beige eller svart! Andre ting som skal kjøpes inn; baderomsmatte, pynteputer, kjøkken vispe, kluter, oppvask kost og en vekt. Jeg har aldri brydd meg om vekta mi, og kommer nok aldri til å gjøre det. Bortsett fra i denne situasjonen! Jeg syns det er spennende å se hvor mye en kropp kan forandre seg, både før, under og etter en graviditet. Jeg syns det er helt sykt. Nå skal jeg dulle litt med babyen min, og så er jeg klar for en skikkelig fin dag!!

Ha en fin torsdag, beste dere! Snart helg, wiii ✨

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg