Dukket opp gravid på fest

Det er så rart, å være hjemme hver eneste helg. Ikke kan jeg være med på vinkvelder, og heller ikke dra ut på byen. Spesielt merker jeg det i dag, absolutt alle vennene mine er ute på Halloween party. Og her sitter jeg! Haha! Når det er sagt, jeg hadde blitt med hvis jeg hadde kunne. Det skal jeg ikke legge skjul på. Jeg og venninnene mine har alltid pleid å samles, hatt tidenes morsomste fest og senere dratt ut på byen. Nå er det sikkert mange som påpeker “ja, men du kan jo være med uten å drikke?” – jo, jeg kan selvfølgelig det. Men herregud så ukomfortabel jeg ville følt meg. Overhodet ikke noe galt i å være edru på fest, og jeg hadde ikke brydd meg mindre, om noen andre hadde valgt å dra på fest kun for å sosialiseres som gravid. Bare jeg som er helt spesiell, og ville blitt suuuuuper klein om jeg skulle dratt!! Hahah, vil ikke tenke på det engang.

Men herregud, jeg har viktigere ting å tenke på akkurat nå uansett! Til de av dere som spør om man ofte føler seg utenfor i graviditeten på grunn av slike ting; Nei, absolutt ikke. Det er jo et valg man tar selv, eller, i hvert fall i mitt tilfelle. Mitt største ønske har alltid vært å en dag kunne få barn, stifte min egen lille familie. Enn så lenge har jeg ikke opplevd annet enn at folk er glade på mine vegne, og at de gleder seg. koselig, og jeg setter enormt mye pris på det.

Håper alle dere som er ute på byen, koser dere maks! Vær forsiktige, og ta vare på hverandre ♥ Jeg skal fortsette lørdagskvelden min med hundene, snop og serie! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg