Dette viste dere ikke om forholdet vårt

FORHOLDET VÅRT 💏

💭 Vi flyttet sammen bare måneder etter å ha møttes. Husker enda jeg ringte mamma å spurte om det ble drøyt, eller om jeg skulle kjøre på. Mamma svarte simpelt med “hvis det ikke går, så har man i hvert fall prøvd”, verre enn det var det ikke. Det var verdt sjansen for å si det slik, dagen måtte jo komme før eller siden uansett.

💭 Sammen har vi det sinnsykt morsomt, elsker at vi kan tulle så mye. Føler vi er veldig heldige som har et slikt bestevenn forhold, samtidig som vi er kjærester. Jeg trives veldig godt i selskapet til T, og vet han gjør det samme i mitt. Det er helt gull!! Deilig å ha en man kan tulle med, samtidig ha en man kan ligge i armene til. Personlig syns jeg det er sykt kleint med et skikkelig klissete forhold, sååå det dropper vi.

💭 Hos oss er det han som lager maten, mens jeg..blogger. Jeg kan ikke lage mat for 5 flate øre! Dere som har sett storyene mine vet vell egentlig alt om det. Alt jeg rører i, blir svidd eller smakløst. Husker jeg skulle lage middag en gang (følte meg så flink vet dere), serverte det pent på fatet og hadde stelt skikkelig i stand. Helt til T åpner kjeften å spør “Har du egentlig tatt krydder i den her maten? smaker jo ingenting“.

💭 Det vi krangler mest om er hvem som har ryddet mest og hvem som skal sitte hvor rundt matbordet og i sofaen. Så jævlig å skrive dette ned svart på hvitt, høres jo helt latterlig ut, jeg dør! haaha. Nei, men det er faktisk seriøst. Jeg var smart å valgte en taktisk plass rundt matbordet (slik at jeg så tven i stua samtidig som å spise middag) – og når T fant ut av dette, så satt han plutselig der en dag, og mente det var hannes plass. Og at JEG hadde stjelt plassen hans. Altsåååå..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg