Dette skjer resten av november..

1. STARTE JULEGAVEHANDELEN! Åhhhhh, bobler av glede!!! Jeg har allerede kjøpt gaver til de nærmeste bestevenninnene mine, men jeg mangler fremdeles en del gaver. I tillegg har jeg mamma og lillesøster igjen! Heldigvis har jeg en liten aning på hva jeg skal kjøpe til dem. Vil påstå at julegavehandelen er mye bedre planlagt i år, enn i fjord! Nå skal julestemningen, og jule følelsen bare komme for min del.

2. Finne ut av hvilken telefon jeg ønsker meg. Det er et evig prosjekt, men nå behøver jeg virkelig en ny telefon. Det blir godt å endelig skulle få oppgradert fra en iPhone 6, til en litt nyere modell. Haha!!

3. Har langfri en eller annen helg i november, så da utnytter jeg det med å kjøre hjem.

4. Begynne å tenke på hva vi trenger av baby utstyr. Jeg har allerede lagd meg en liste av det “absolutt nødvendige”, så nå må vi bare finne ut hvilke merker vi skal gå for på de forskjellige tingene. Hvis dere har noen anbefalinger å komme med, så gjerne kommenter.

5. Få i meg masse multivitaminer hver dag. Var på apoteket i går å måtte handle inn til over 700,- (!!!) Hvor drøyt er ikke det? Mange av disse kosttilskuddene var også skrevet ut av legen, siden jeg trenger ekstra høye doser på enkelte ting.

6. FØLGE MAGEFØLELSEN MIN, når det kommer til alt. Magefølelsen har bestandig rett, og man skal aldri tvile på det den prøver å si deg. Det har jeg erfart.

7. Tørr nesten ikke si det en gang, for nå har jeg utsatt det så mange ganger. Men jeg er nødt for å skjerpe meg, og få ræva i gir. På tide med en video til dere..

8. Julevasken..

9. Noe annet spennende skjer denne måneden, vi skal på ny ultralyd!! Jeg er så spent, og jeg gleder meg selvfølgelig til å se gullet vårt igjen 😩😍

10. Vet det er mange som syns det er for tidlig å begynne med julepynt før 1. desember. Men der blir jeg nødt for å skuffe dere, for jeg kommer til å starte i slutten av måneden.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg