Dette skjer denne uken

MANDAG:

– Hele dagen skal brukes til å kun slappe av.

– En liten joggetur før kvelden. <3

TIRSDAG:

– Tilbringe litt tid med favoritt venninna mi!!! GLEDINGS!

– Forberede to samarbeid.

– Lage vafler og være sammen med familien.

– Betale regninger!

ONSDAG:

– Vaske, rydde og styre her hjemme.

– Får besøk.

– Jobbe litt med bloggen, det trengs. Er det forresten noen innlegg dere ønsker å se fremover? Akkurat nå sitter jeg å planlegger alt, så om dere har noen ønsker – hyl ut.

TORSDAG:

– Et skype møte med en av mine fantastiske samarbeidspartnere.

– Treningsøkt med en venninne!

– Ta Jessie med ut på en liten tur. Hun har stakkars begynt å slite litt med hofta si, så jeg tørr ikke dra henne med på joggeturer lenger.. Da er det bedre at vi tar en liten gåtur. <3

– Prøve å få lagt meg TIDLIG. Så kvelds planen er faktisk å få tatt ansiktsmaske, hårkur, fikse neglene og gjøre alt ferdig før klokken 21:00. Hvis ikke, ender jeg opp med å ligge i sengen å tenke på alt jeg burde gjort og da får jeg aldri sove. Haha!

FREDAG – LØRDAG – SØNDAG:

– NO PLANS enn så lenge!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg