Dette skjer dag for dag gjennom uken!

Mandag

Nyte 2.påskedag ute i solskinns været!

Få orden nede på rommet! Hadde litt lyst å henge opp noen fine bilder der, og bare organisere skikkelig! Til de som kjenner meg godt, vet at jeg stapper alt rotet oppi oppbevaringsboksene mine. Så der er det kaos! Hadde vært deilig å få gått i gjennom dem.

Check! 😍✅

Tirsdag

Besvare mail, og planlegge litt spennende innlegg til dere fremover!

Dra på en liten skitur, og trene styrketrening etterpå.

Spille inn en video til dere.

Onsdag

En slappe av dag. <3

Torsdag

Vaske og rydde før helga ringer inn! Det er så koselig å stå opp på fredager, når alt er ryddig og fint. Eeeelsker!!

Dra på butikken og stor handle litt! Jeg prøver å dra så sjeldent som mulig på butikken for tiden, men en eller annen gang må man nesten dit for å handle mat.

Ta igjen alle de tapte episodene av programmene jeg ikke har rukket å sett på!

Jobbe masse med bloggen, slik at det ikke fyller seg opp til mandagen. <3

Fredag Lørdag og Søndag

Trening!

Kose meg med snacks og nyte at det er helg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg