Dette ser jeg frem til i høst

• W E L C O M E  A u t u m n •

Har dere tenkt over at det kun er oktober og november igjen, før det faktisk er DESEMBER? Det er snart jul, herregud så rart å si. Bare meg som føler tiden har gått enormt fort? Ikke bare det, men lille jenta mi fyller 1 år i januar. DET er sykt. Rart å se hvor fort hun vokser, alle de nye tingene hun lærer. Alt i fra å få tenner, lære seg å krype, reise seg opp..prate. Vet ikke hva jeg egentlig hadde sett for meg, men jeg trodde ikke at alt skulle “skje på engang”. Lille babyen min som har blitt så stooor, kan ikke tro det selv engang! Her er noen ting jeg ønsker å gjøre i høst.

 

• TING JEG ØNSKER Å GJØRE I HØST •

• • • • • • • • • • • •

 

1. Ta en skikkelig høst-shining’s i huset!

2. Kjøpe masse søte babyklær til vinteren. Jeg har allerede bestilt inn noe fra Moncler, Huttelihut & Lillelam. Haha, det er nesten så jeg faktisk blir litt små misunnelig på klærne hennes. Skulle gjerne hatt de selv!

3. Fortsette å trene. Jeg har kommet inn i en skikkelig god treningsrutine, i tillegg er jeg sykt motivert. Kondisjonen har blitt betraktelig bedre, nå løper jeg endelig 1 mil uten at jeg behøver å stanse for å ta pauser. Kødder ikke når jeg sier det, men rundt februar/mars, klarte jeg knapt løpe 1 km før jeg faktisk måtte gå. Kan jo ha noe med at kroppen enda var sliten etter fødselen, men bruuuuh, det var ingen god følelse.

4. Til høsten skal jeg uten tvil ta en liten bytur til Tromsø.

5. Være flink å bruke tiden godt mens baby sover/har lagt seg. Føler det er sååå viktig med litt egentid! Nå har ikke jeg vært super flink på det akkurat, men fra og med IDAG! Er det en ting jeg aldri får tid til, så er det tv tid. Så kanskje jeg skal love meg det, bruke litt av tiden på å se på serier/filmer..

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg