Dette har jeg ventet på..

Hei dere!! Dagen i dag har seriøst flydd av gårde. Våknet skikkelig brått i morges, og kjente jeg ble sykt stressa da jeg så de nye reglene fremover. Hvis vi bestemmer oss for å reise hjem (som da er ut av kommunen), så må vi rett i hjemmekarantene. Det gjør meg for så vidt ikke all verdens, er nesten bare innendørs uansett. Men vi hadde noen vaksiner som sku bli tatt, i tillegg til fysio time. Heldigvis tikket det inn meldinger fra de også litt senere ut på dagen – det blir utsatt. Takk gud.

..Vegglampene jeg har siklet etter 👇

I dag kom endelig pakken på døra. Altså, jeg klarte ikke dy meg lenger. Det er direkte skummelt, å få beskjed om å holde seg hjemme i over en lengre periode. Lommeboka for svi hardt, for å si det slik. Men altså, hvor fine er ikke vegglampene til Menu? Jeg tenkte å henge de opp på soverommet, på hver sin side av sengen. Soverommet kommer til å få en helt annen stil med engang, det kommer til å se så bra ut. Jeg dør! 😍

Husk å følg meg på instagram / @benedikteporsanger 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg