Dette har jeg gledet meg til å dele med dere!

Reklame | IdealOfSweden

NY VÅR & SOMMER KOLLEKSJON

🌸 KLIKK HER OG BRUK KODEN BENEDIKTE15 FOR 15% RABATT 🌸

________

Hei og god fredag! I skrivende øyeblikk ligger jeg i senga og ammer, mens jeg besvarer jobb mail, samtidig som jeg skriver på innlegget. Haha, det er slik hverdagene går her i hus. Med en gang hun er ferdig å amme, så er det rett i stua og spise litt snacks, drikke brus og bare kose meg. Har fått helt dilla på brus, har seriøst ikke drukket det på nesten 1 år. Var døds forsiktig med å drikke brus mens jeg gikk gravid. Var veldig på dette med å drikke mye vann og melk istedenfor. Lite visste jeg om at barn kunne reagere veldig på brus under ammingen også – noe hun gjorde de 2 første månedene. Så det er først nå at jeg faktisk kan ta meg et glass solo uten mageproblemer..

Har dere forresten sett den nye vår og sommer kolleksjonen til IdealOfSweden? Har gledet meg skikkelig til å dele det med dere!!! For en stunning kolleksjon, jeg har lyst på absolutt alt. Trenger nytt deksel til den nye telefonen som er bestilt, så det et faktisk noe jeg skal gjøre etterpå. Klikke hjem et par nye favoritter derifra. <3 Husk at dere kan bruke koden min BENEDIKTE15, om dere også finner noe fint.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg