Dette gruet jeg meg skikkelig til!

Jeg har ikke klart å spise frokost i dag, fordi jeg har vært så nervøs. For omtrent 1 måned tilbake, mottok jeg en innkallings melding til tannlegen. Dere aner ikke hvor vanskelig jeg syns det er å komme meg dit! Helt forferdelig. Men jeg er i hvert fall en av med tannlegeskrekk, som klarer å komme meg til tannlegen hvert år. Det er jeg rimelig fornøyd med. Jeg skulle i hovedsak kun på en sjekk/rens, hvor vi fant ut at det var kommet hull (faen!!!). Sykepleieren forteller at rensen kan vente, og at hvis det var ønskelig, så kunne tannlegen borre hullet med det samme. Herlig tenkte jeg, da slipper man å grue meg til neste time.

Så alt i alt, jeg er evig lykkelig til tross for situasjonen. Syns jeg klarte meg ganske bra, glad jeg har kommet meg inn på rett tannlegesenter hvor man føler seg trygg! Jentene flirte godt da jeg kom innom jobben, leppa mi er helt skjev og jeg kan så vidt prate. Ikke den beste starten på helga, men hvor mye verre kan det egentlig bli nå? Det kan jo bare gå en vei, og det er oppover. Skal prøve å få kommet meg i dusjen, sminke meg, og få tatt bilder av klærne jeg skal selge. Håper jeg får ordnet det klart til søndagen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg