Det bør være siste gang for i år!

 

T-SKJORTE CALVIN KLEIN ⎟ BUKSE H&M

Hei og en litt sen god morgen fra meg!! Eller, jeg har allerede vært oppe siden 08:00 i morges. Men av en viss grunn så har jeg sittet i en helt annen stol, enn hjemme. Jeg stod opp, hev i meg frokost og dro rett ned til byen. Tenkte faktisk på å vaske sminkekostene mine før jeg dro ut døra, da skjønner dere kanskje hvor jeg er på vei? Dere vet når man bør gjøre en ting, men så finner dere på alt annet? Meg det.

Jeg har nemlig vært hos tannlegen igjen! Gjett hvor mange ganger jeg prøvde å smile på bildene, uten at det så helt rart ut? Jeg er bedøvd til de grader, haha. Dere som kjenner meg, vet hvor sterkt jeg misliker å gå inn den døra. Kjente tidligere i dag, at kvalmen kom snikende. Sikkert på grunn av nervøsiteten! Kroppen min reagerer nemlig ved å gi en umiddelbar kvalme om jeg blir veldig stresset. Den samme følelsen før en eksamen, bare mye verre. Men nå er jeg ferdig! Dette bør virkelig være siste gang for i år, og neste år. Null hull i skrivende øyeblikk, sier meg fornøyd med det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg