Det største påskeegget + giveaway

NÅ er det påskestemning! 

Som i fjord, som i år! Nytt påskeegg. Eller, jeg droppet selve eggene, for det var rett og slett ikke plass. Burde kanskje satte det frem som den bloggeren jeg er, men nå ble det slik. Er da ikke så nøye, viktigste for min del er at vi har litt påskekos. Haha, og ja, dere ser tannbørster midt oppi snopet. Tenkte vi får godt bruk for det, etter å ha gomlet i oss dette. Men det er typisk meg, og kjøpe småting som jeg vet de fleste setter pris på. Ansiktskrem, tannbørster, Carmex, ansiktsmasker..<3 Jeg hadde i hvert fall blitt glad for mitt eget påskeegg.

Mine favoritter:

Smash, kvikklunsj og Sørlandschips

Satt faktisk leeenge, og tenkte på om jeg skulle lage et lite påskeegg til en av dere lesere!! Første påskedag er tross alt ikke før 12. April, så jeg har fremdeles tid på meg til å få fikset det. Om det skulle være interesse, så trenger jeg et hyl fra dere i kommentarfeltet. ØNSKER DERE EN GIVEAWAY? <3

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg