Det snudde raskt om

Heiii!! Jeg som trodde formen var så utrolig bra, i går skrøt jeg til og med hvor mye energi jeg hadde, og hvor opplagt jeg er. Nå står det plutselig en taxi utenfor å venter på meg, jeg er nødt for å dra. Dra på en ny sjekk på sykehuset! Jeg var som sagt hos legen i går, og det gikk ikke helt som forventet. Ingenting galt med baby, men kroppen min strider litt i mot. Nå har jeg heldigvis fått en god del kosttilskudd som jeg skal gå på gjennom resten av svangerskapet, i tillegg til et sunt og variert kosthold selvfølgelig. Det er akkurat som at kroppen min ikke klarer å ta opp de viktige næringene nå som jeg er gravid, helt merkelig! Så jeg håper testene blir litt mer hyggelige neste gang, ikke minst at jeg klarer å kjenne en forskjell.

I tillegg til det, har jeg fått beskjed om å ta det litt med ro. Av mange ulike årsaker, som jeg ikke tenker å utdype meg noe om. Men nå er det viktig at jeg bare blir sjekket opp fra topp til tå på sykehuset, og at jeg er rask på bena igjen! Jeg oppdaterer dere selvfølgelig senere, ønsk meg lykke til!! ♥

5 kommentarer

Siste innlegg