Det kan ikke bli bedre nå!

BEN&JERRYS, SOL OG VARME 🌞

Søndagen i dag kan virkelig ikke bli bedre. Så lite skal altså til for å glede meg, haha. Gi meg en Berry&jerrys så er jeg fornøyd, fint vær oppå det hele er bare et stort pluss. Har seriøst ikke gjort annet enn å ligge på terrassen i dag. Senere står det pizza på menyen, så regner med vi blir å sitte ute å kose oss da også. Ikke ofte vi har hele 18 varmegrader i Finnmark, så de få dagene det blir fint vær, nytes det.

Det kommer et litt anderledes innlegg senere i kveld, som jeg faktisk gruer meg litt til. Ikke få for høye forhåpninger, jeg bare syns mange av de tingene er litt kleine, og jeg kanskje skammer meg litt over det. Det blir i hvert fall morsomt å se responsen. Jeg kan bare si en ting: alt er ikke like perfekt hele tiden, som det kanskje ser ut til å være.

Mmm..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg