Det føles så sykt godt!!

 

ZZZZZØNDAG..

 

 

 

Heiheiii!! Det har kommet inn sykt mange spørsmål om hvordan det føles å endelig ha lappen, det føles deilig! Endelig kan jeg kjøre dit jeg vil, dra på besøk når jeg vil, kjøre til Tromsø å besøke bestevenninnen når som helst.. altså, jeg elsker tankene på å kunne gjøre det. Tidligere har jeg vært avhengig av at venninner kan hente/bringe meg, at kjæresten kan kjøre, eller at bussen er tilgjengelig. Det har vært skikkelig drit, når jeg tenker meg om! Men, jeg kommer nok fortsatt ta offentlig transport i blant, selvom jeg har lappen. Bare muligheten til å kunne hive seg i en bil å kjøre, er deilig.

 

 

En kort oppsummering av helga så langt:

Lørdag: Taco og skal vi danse kveld, med beste Henriette!
Søndag: Henriette stilte selvfølgelig opp til å skape litt blogg materialet,
senere kjøpte vi is og bare slappa av!

_______

Til tross for at jeg har hatt helgejobb, så føler jeg for en gangs skyld at jeg har fått slappet av. Ikke minst fått gjort nå koselig ut av helga. Syns ellers at jobb helgene bare flyr av gårde, man rekker liksom aldri gjøre noe. Ny uke i morgen, og jeg er klar. Tro om jeg skulle tatt min første kjøretur en eller annen plass neste helg? Hmm..Det hørtes litt fristende ut. Vi får se! Og dere, til neste uke starter jeg med gravid oppdateringene. Herregud, fremdeles så rart å både skrive, og si. Det har ikke gått helt opp for meg enda! Igjen, tusen takk til alle dere som fremdeles kommer med gratulasjoner til meg. Dere er så gode ♥ ♥ Blir så glad!

 

 

GOD SØNDAG FINESTE DERE!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg