Det er kun nå du kan gjøre det!

Det er så rart når man tenker tilbake på ting. Husker dere før, da man gikk på barneskolen og sommerferien føltes som en evighet? Sommerferien var så lang at jeg gledet meg til å komme tilbake på skolebenken og være med alle vennene igjen. Nå rekker jeg så vidt blunke, før sommeren er over. Tiden flyr!! Dere aner ikke hvor mange barndomsvenner jeg har. Barndomsvenner som jeg prater med hver dag på snapchat, men som jeg ikke har sett på 4-6 år. Det er helt vanvittig vilt å tenke på, for helt ærlig, det føles ut som at jeg var med de i går. Det er skummelt!! Kan vi plis stoppe opp litt, og bare se rundt oss?

8 år siden jeg ble sammen med kjæresten min, 5 år siden vi fikk en liten hund som vi elsker over alt på jord, 3 år siden jeg bodde i Kristiansand, 1 år siden jeg kjøpte leiligheten hjemme i Finnmark, bare noen måneder siden den beste dro inn i militæret. 

Syns det er trist hvor fort man glemmer ting, så jeg prøver mitt ytterste på å virkelig nyte øyeblikkene. Og ikke minst huske de. For uansett hvor mye man nekter på det, så blir enkelte ting satte i glemmeboken. Alle de fine øyeblikkene sammen med familien, studietidene, opplevelser og minner sammen med venner..det er ting jeg nyter. Øyeblikk jeg virkelig griper! Jeg har sagt det før, og sier det igjen – derfor bruker man ikke tid og energi på de som vil deg vondt. Bruk heller all energi på de som faktisk betyr noe for deg, og hold fokuset ditt der.

Det er kun nå du kan gjøre det! Ta godt vare på alt rundt deg, og nyt det! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg