Det dummeste jeg har gjort

Jeg kan ikke fatte og begripe meg på folk som røyker og snuser, haha! Og en ting skal dere vite, aldri be meg kjøpe noe for dere. (Jeg kjøper selvfølgelig ikke snus/røyk til mindreårige, dette er snakk om til familie eller venner som er gammel nok for det). For eksempel i går, så var vi innom candyworld og jeg får beskjed om å handle inn røyk for en i familien. Jeg går i kassen og viser selvsikker fram bilde jeg har blitt tilsendt “denne skal jeg ha!”. – Hun ser rart på meg, og beklager seg. Den hadde de ikke inne, men hun hadde 2 andre typer der, som var i samme merket. Jeg kjøpte de, selvfølgelig. Tenkte med meg selv “hvor stor forskjell kan det egentlig være? er jo bare røyk!”..

Men neeeeida, selvfølgelig måtte jeg gå inn igjen, for å bytte de. Altså fuck off! Det var like før jeg kastet røykpakkene, og takket for meg. Det var åpenbart en enorm forskjell, og det skulle absolutt være mentol i dem. Jeg står der som et spørsmålstegn, og ser på alle 1000 røykpakkene som står der. Presterer i å si, kan du ta ut alle røyk pakkene med mentol i seg, og legge dem på disken? Tanken var jo å ta bilde av disse pakkene, og sende de over, så hun kunne velge riktig pakke selv. Igjen får jeg det rare blikket av kassedamen, mens hun flirer.. og begynner til slutt å legge, pakke etter pakke, etter pakke, etter pakke på disken. Med lang kø bak meg! De hadde sikkert 40 forskjellige røykpakker med mentol..Jeg følte meg så dum. Jeg drar aldri å kjøper verken røyk eller snus til noen igjen. A L D R I. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg