Desenio postere og rabattkode

Reklame | Desenio

Jeg er verdens gladeste jente akkurat nå, kjøkkenet og soverommet føles som nytt! Altså, nå er alle bilder som henger på veggene rundt om i leiligheten, fra Desenio.no. Får bestandig så mange spørsmål av venninnene som er på besøk “åh, så fine bilder! hvor har du kjøpt de?” – svaret er alltid det samme. Tror jeg har handlet hos Desenio i typ 3 år nå, om ikke lenger! Så det sier vell litt, om hvor fornøyd jeg faktisk er.

Desenio har vært så snill, og gitt dere lesere 25% (!!) rabatt på hele nettbutikken fra 24 – 26 september. Rabattkoden er BENEDIKTEP. Den gjelder på alle posters, utenom handpicked / collaboration / personlige posters / rammer.

 

KJØKKEN

plakat 1 her / plakat 2 her

På kjøkkenet valgte jeg å sette opp to bilder som enkelt gjør det litt mer koselig. Vet ikke om jeg har vist det på bloggen tidligere, men stua og kjøkkenet er i samme rom. Derfor er det ekstra viktig for meg, å ha et fresht kjøkken. Herbs plakaten er jeg spesielt fornøyd med, tror faktisk kjæresten også likte den veldig godt. Bestilte den i størrelsen 30 x 40, og du finner den her.

 

 

..sykt hvor mye et bilde kan gjøre med leiligheten din!!

_____

 

SOVEROMMET

plakat 1 her / plakat 2 her / plakat 3 her / plakat 4 her

Har ikke ord! Soverommet har gått fra å være et kjedelig rom, til å bli favoritt stedet mitt. Om dere er som meg, og syns dette med bildevegg er vanskelig, så vil jeg sterkt anbefale Desenio sin eksempel-byggevegg. Det hjelper deg med å se hvilke bilder og rammer som passer sammen, ikke minst forskjellige oppsett. Jeg tar den alltid i bruk!

Ikke glem rabattkoden dere kan bruke hos Desenio, BENEDIKTEP. Den gjelder på alle posters, utenom handpicked / collaboration / personlige posters / rammer. Koden varer fra 24 – 26 september.

 

..om dere lurer på hvilken størrelse jeg har i de forskjellige bildene,

svarer jeg mer enn gjerne i kommentarfeltet!

HAPPY SHOPPING 💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg