Denne ukens planer

Det er skikkelig deilig når man ikke har en hektisk uke i vente, og man vet hvor mye tid man vil sitte med til overs. Vanligvis føler jeg ofte at ukene bare flyr av gårde, og at det alltid er fult opp med jobb. Men det kommer vell litt an på energi nivået mitt også! Til tross for en fryktelig dårlig start på uken (som dere sikkert forstår etter mitt forrige innlegg), så tror jeg uken fremover kommer til å bli grei. Jeg gleder meg såppas mye til sommerferie, og det holder motivasjonen min oppe!

DENNE UKENS PLANER

_____

Mandag: I dag var det kun jobb som stod på planen, så den er check!

Tirsdag: Legetime + Middagsdate med kjæresten + blogge 2 innlegg.

Onsdag: Trene med bestie + jobbe + prøve å få tatt bilder av alle klærne som skal selges på Tise. Jeg har drøyd det så lenge, at nå er det på tide å få gjort noe med saken.

Torsdag: Vaske hele leiligheta + jobbe + gå til innkjøp av ny pc + jobbe.

Fredag: Her har jeg faktisk ikke lagt noen andre planer enn å ta meg et glass vin. Haha, koselig.

Hva er deres planer?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg