Denne tirsdagen er anderledes!

TOPP/BH CALVIN KLEIN | SHORTS NELLY | BLAZER PART TWO | SKO BALENCIAGA | KLOKKE DW


👉🏼 FAVORITT ANTREKKET NÅ I SOMMER 👈🏼

 

Hei babes! Nå begynner leiligheten endelig å falle på plass. Det føles sykt bra, og det er så vanvittig fint her. Det eneste jeg syns mangler, er kanskje noen bilder på soverommet (Desenio, hvis dere leser dette..heiiii ♥). Ellers er det selvfølgelig noen møbler jeg gjerne skulle byttet ut, men tenker vi sparer litt penger før vi gjør det! Uansett, jeg føler meg veldig komfortabel med å kunne vise leiligheten fram! Så hyl ut om det er noe dere ønsker å se.

Jeg klarer faktisk ikke holde tankene på noe annet enn teorien. Det eneste jeg vil, er å få den overstått å bare bli ferdig. Dere aner ikke hvor nervøs jeg er, det er helt forferdelig! Haha! Blir godt å kunne kjøre egen bil og ikke være avhengig av alle andre. Denne tirsdagen kommer til å bli helt herlig. I dag skal jeg starte dagen med en liten shopping tur, vanligvis er det alltid jobb som står på planen. Så har jeg faktisk et spennende møte i vente, nå må jeg faktisk være litt hemmelighetsfull som jeg hater. Men dere vil få vite om ikke så alt for lenge! Dermed en liten lunsj date, før jeg skal hjem å fortsette lesingen på teorien. Ja, jeg øver som en gal!

Ha en fin tirsdag, muss!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg