Den vakreste måneden

NÅ SKAL LEILIGHETEN SKINNE!

Mai måneden har alltid vært den vakreste måneden, og det kommer nok alltid til å være det. Det første som slår meg, er 17 mai feiringen, ordne bunaden, champagne frokost, masse freshe farger, blomster..aaah!! Jeg har masse planer fremover, og jeg gleder meg enda mer til å dele de med dere. Har dere noen spesielle tradisjoner rundt 17.mai? Eventuelt er det noe spesielt dere ser frem til med denne måneden? Nå skal i hvert fall denne leiligheten skinne, og alt skal være strøkent og klar til årets beste dag. Tenker det blir å komme folk innom her også i tillegg, så da er det godt om leiligheten ser litt bra ut. Dette er jo en typisk månede hvor man gjerne spiser gode måltider sammen, lunsjer eller kanskje tar noen drinker ute på terrassen ilag. Og da foretrekker jeg helst at det ser greit ut her.

Mmm

..Startet den nye måneden med et lite kakestykke ✨

Jeg har forresten fått meg en bunad, herregud! Det er noe jeg har ønsket meg i alle mine år, så utrolig deilig å endelig ha det. Det er faktisk en liten historie bak den bunaden også, så den betyr ekstra mye for meg. Noe som gjør det ekstra stas. Jeg skal vise dere den senere, og fortelle litt mer om den da. Akkurat nå holder en venninne av meg på å sy den inn, så jeg får ikke vist den fram med engang uansett. Tror faktisk jeg er nødt for å sette på en ekstra knapp i tillegg på skjørtet, så jeg venter til jeg er helt ferdig med den!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg