Den siste helga!

FREEEDAGSKOS!!

✨ JEG KOM FREM TIL EN BESLUTNING MED HÅRET ✨

Hei, og god helg dere!! Nå er det bare å nyte den siste helga, før sommerferien er over. Jeg har hele uken gått å grublet over håret mitt, skikkelig dilemma. Jeg spurte på Instagram om hvilken hårfarge jeg burde ha. Brunt, ombre eller blondt. Og det er typ ikke en eneste en, som har svart brunt! Haha!! Da er i hvert fall det ute av verden. 50/50 svarte ombre og blondt. Så inntil videre beholder jeg det blondt. Men om jeg plutselig skulle ønske forandringer, blir det helt klart ombre. Tuuusentakk for hjelp dere ♥ Nå skal jeg komme meg på butikken, og handle inn helgekosen!! Vi snakkes senere i kveld. Muss muss.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg