De sponser deg operasjoner

VAR DERE KLAR OVER HVOR MANGE SOM FAKTISK TAKKET JA?

❌ DETTE ER DET SYKESTE ❌ 

__________________________

 

Om det skulle vært noen sponsor forespørsler jeg hadde takket nei til, så hadde det vært klinikker i utlandet som sponser deg hva enn du ønsker å fikse på. Hvor sykt er ikke det? At en klinikk faktisk tar kontakt med deg, forteller at du kan få nøyaktig hvilken operasjon du ønsker (gratis vell og merke), mot at du forteller folk hvor du tok reisen for å utføre det? Nå skal ikke jeg sitte å fortelle hva som er rett og galt, men dette er ikke min greie overhodet.

Nå håper jeg ingen missforstår meg, for jeg har ingenting i mot de som velger å gjøre noe med kroppen sin. Det angår ikke meg, og det er ikke noe jeg ønsker å blande meg i. Men nå gir det mening på hvorfor så mange reiser til en viss plass, for å gjøre de “tilfeldige” operasjonene. Jeg kommer ikke til å henge ut noen klinikker, men jeg håper de fremtidlige “forbildene” er mer ærlige om hvorfor de velger den plassen de gjør. Kom ikke her å fortell meg at du valgte den klinikken, på den plassen, på grunn av billigere pris – når du i hovedsak fikk alt gratis. Når jeg sier alt, så mener jeg virkelig alt (reisen, hotell opphold, operasjonene).

Det er nettopp det, som skaper sterke reaksjoner hos meg. Hva tenker egentlig dere om dette? Jeg leste selvfølgelig saker om denne “pakkereisen” som mange blir tilbudt og sponset (ble som sagt et oppstyr i 2018 av det), men jeg var virkelig ikke klar over hvor mange som faktisk takket ja til det. Jeg var kanskje litt vell naiv, som trodde de aller fleste ville vært ærlige om det ble gjort gratis eller ikke. Jeg hadde aldri tenkt meg at dette var en greie, men åpenbart så er det det. Sykt, sykt, og enda mer sykt. Skulle vell bare mangle at reisen og oppholdet ble sponset i tillegg med operasjonene, når man i hovedsak sitter uten erstatninger dersom det skulle skje noe. Bare synd at slike ting nesten aldri blir informert om til leserne sine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg