De fineste frisyrene til 17.mai

TWISTED UPDO

Super enkel frisyre; du tvinner håret bakover, og fester det i to knuter bak med fliseklemmere. Her kan man gjerne leke seg frem, og rive litt i knutene slik at de blir større. Det kan også være lurt å sette i volum spray før du starter, kun for å få litt tekstur i håret. Avslutt looken med litt hårspray som gir glans!

PULL-THROUGH BRAID

Jeg har fått helt dilla på disse flettene, se hvor utrolig pent! Ble imponert over hvor tykt og langt håret mitt så ut her, jeg er forelska. Merk mine ord, jeg kommer til å gå med en slik frisyre på 17.Mai. I alle mine år har jeg gått med løst hår, rett og slett fordi slike bilder har skremt meg litt vekk. Har tenkt øyeblikkelig “umulig at jeg klarer det” – jeg brukte nøyaktig 7 minutter på å fikse denne.

DOUBLE PULL-THROUGH BRAID

Ganske lik frisyren over, det styles på akkurat samme måte. Til dere som aldri har klart å flette vanlige fletter bakover, denne vil dere klare. Det finnes millioner av bilder som viser hvordan dette skal gjøres..✨ 3 veldig enkle, men fine frisyrer! Tar deg ikke så alt for lang tid å fikse heller. Hvilken av disse syns dere jeg burde gå med? Om vi starter fra toppen og ned, 1 , 2 eller 3?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg