Dagens liste

Genser Nike

DAGENS SAVN

Jeg savner den “normale” hverdagen, spesielt nå som påska nærmer seg. Skikkelig trist at man ikke kan ha noen sammenkomster, feiringer eller bare så vidt dra på shopping uten å være redd for å bli smitta/smitte noen. Men herregud, jeg forstår jo absolutt hvorfor vi er nødt for å gjøre sånn som vi gjør! Jeg er evig glad for tiltakene som blir gjort. Jeg holder meg gledelig innendørs, frem til det roer seg!

DAGENS HUMØR

Jeg er i døds godt humør!!! Altså, jeg våkner med verdens fineste baby ved siden av meg, hvordan kan man ikke bli i godt humør av det? Vi pleier alltid å stå opp døds tidlig, amme – og så ligger vi bare å drar oss i sengen i 1-2 timer. Det er så koselig..jeg er ikke noe glad i samsoving, men for at vi skal få den samme kosen, så pleier jeg alltid løfte henne i sengen på morgenen når vi våkner.

DAGENS PLANER

1. Jeg endelig begynt å trene igjen, så nå skal jeg faktisk ut på ski!

2. Sminke meg, og ta baby med på trilletur. Er så mildt og fint vær ute.

3. Ta frem grillen og spise noe godt.

4. Sende en pakke i retur, jeg hater å gjøre det!!

5. Lage vafler, har fått helt dilla på det.

 

DAGENS INNKJØP

Jeg klarte ikke la vær, se så sykt fine!

DAGENS FUNDERING

Jeg har tenkt mye på de økonomiske konsekvensene i forbindelse med corona viruset, det skremmer meg skikkelig. Jo mer jeg leser og forstår, jo mer skremmende er det. Jeg sitter også funderer over de som er i karantene, men beveger seg på butikkene og blant masse folk. Så vanvittig irriterende. Om alle skal fortsette slik, så kommer vi aldri til å bli kvitt det jævla viruset.

DAGENS ANTREKK

En litt stor hettegenser, og mom jeans til! Favoritt looken min om dagene, syns det er så fint sammen. Men kjenner jeg meg selv rett, så ender jeg opp i nike joggesettet mitt senere ut på dagen! Det er faktisk litt stress å ha på seg “ordentlige” klær når man har en baby i hus. Haha, alt blir jo gulpet på!! I tillegg til det, så ønsker man seg vell helst noen “amme vennlige” klær. Enn så lenge vil jeg gi meg selv et klapp på skuldra, som har klart å kle meg ok til tross for at det frister lite.


Skal du noe morsomt i dag? Tell me. <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg