Dagens liste

Reklame | Nelly

Teddyjakke her

DAGENS SAVN

Jeg savner venninnene mine! Gleder meg til vi jentene kan ha en skikkelig filmkveld, eller bare til vi kan dra på treningssenteret å trene sammen. Syns det er skikkelig kjedelig nå som alt er stengt. Kjenner jeg savner skolen bare, og jeg er ikke et skole mennesket. Haha. Men herregud, jeg kunne ikke dratt på skolen nå uansett siden jeg har babyen her. Så egentlig er det helt perfekt at de kjører nett undervisninger istedenfor. Da har jeg faktisk mulighet til å jobbe med skole, mens Mathea sover.

DAGENS HUMØR

Litt daff. Skal prøve å få opp energien litt etterpå! Tenkte å hive meg rundt med rydding i huset, og komme meg ut på en liten treningsøkt. Regner med humøret blir på topp ganske straks etter det, hihi.

DAGENS PLANER

1. Ta med en 30 minutters løpetur.

2. Rydde huset.

3. Jobbe med samarbeidspartnere.

DAGENS INNKJØP

Body her ⎟Topp her ⎟Kjole her

DAGENS FUNDERING

Kan ikke fatte og begripe at jeg lagde meg Tiktok! Føler meg eeeeldgammel der inne, men gud så gøy. Ikke helt min greie, og jeg syns enda Tiktok er kjempe teit. Tror ikke jeg kommer til å gjøre veldig mange seriøse videoer der inne, for å si det mildt. Men det blir sikkert et par kleine ting dere kan kose dere med.

DAGENS ANTREKK

Sitter i teddyjakka (som linket til ovenfor), og en kosebukse. Et typisk antrekk jeg bor i, og som jeg føler meg skikkelig komfortabel i. Vurderer å bestille teddyjakka i flere farger, bare fordi den er så sykt god å ha på.


Skal du noe morsomt i dag? Tell me. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg