Dagens liste

Reklame | Nelly

DAGENS SAVN

Den normale hverdagen med venninner og familie. Helt klart! Ellers har jeg faktisk savnet å ta selvbruning, å bare følelsen av å være litt fresh. Kanskje jeg gjør det i dag? Har faktisk ansiktsmaske liggende nede på rommet, i tillegg til det, så har faktisk lillesøster kjøpt selvbruning til meg. Kanskje jeg gjør det? Hørtes i hvert fall magisk ut.

DAGENS HUMØR

Jeg er i et skikkelig godt humør!! Det er selvfølgelig lite som kan slå feil, når man starter dagen med bursdag i hus. For at ingen ska misforstå, det er ingen stor “feiring” her hjemme. Det er kun oss! Det er umulig at jeg blir i dårlig humør, når jeg vet det blir sjokolademuffins og pizza på bordet.

DAGENS PLANER

1. Fikse ballonger, pizza, muffins, gaver og alt klart før lillesøster står opp. Bursdagsprinsessa <3

2. Om det ikke er veldig mye vind ute, så må vi få kommet oss ut på en trilletur.

3. Rydde og vaske rundt i huset!

4. Trene styrke.

5. Ta en ordentlig spa dag, og avslutte med selvbruning.

DAGENS INNKJØP

Jeg måtte bare ha disse fine plaggene. Elsker!

TEDDY JAKKE HER ⎟ BODY HER  ⎟  BLAZER JAKKE HER

DAGENS FUNDERING

Tenker hvor fort tiden går! Det er snart 3 måneder siden fødselen allerede, tiden flyr fra meg. Og lillesøster er blitt 20 år, det er helt sykt. Det er ikke lenge siden hun hadde 18 års feiringen sin liksom! Her er det bare å nyte de minste øyeblikk, og håpe tiden stopper litt opp. Tenk om vi kunne stanset tiden for en liten periode bare!

DAGENS ANTREKK

Føler jeg alltid sitter i joggisen når jeg skal skrive hva jeg har på meg, haha! Nå har jeg et hvitt kose sett fra Bikbok på meg. Verdens fineste og mest behagelige plagg å ta på seg, på en søndag som dette. Burde vell egentlig fikset meg litt siden det er bursdag, men vi kjører denne stilen i dag!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg