Dagens lille innkjøp

Vet dere hva jeg har gjort? Jeg har endelig gått til innkjøp av en planlegger. Jeg har alltid hatt det hjemme, men nå har jeg faktisk kjøpt en jeg kan ha med meg i vesken. Om dere ikke har fått det med dere, så er jeg tilbake på skolebenken å tar opp fag. Så det begynner å bli veldig mye i planene!

Her kan jeg skrive ned planer for uken, ikke minst ting jeg må huske på. Alt i fra jobb, skole og blogg. I tillegg til dette har jeg meldt meg opp på masse kjøretimer, så for å ikke glemme noe, kan det være greit å ha alt notert ned.

I dag skal jeg hente alle skolebøkene, det er første prioritet! Litt krise om jeg ikke får de før helga, da jeg allerede har gått glipp av noen skoletimer. Kjedelig om jeg blir hengende veldig mye etter de andre.. jeg er faktisk bare nødt for å sette meg ned på lørdag og søndag, og få sett på oppgavene og kanskje få lest meg opp litt.

Men før jeg starter dagen, så tenker jeg ansiktsmaske og en frisk smoothie! Kjenner jeg trenger en rolig start på helga! Det kommer til å bli så stress fremover, vet ikke hvordan det skal gå. De fleste rundt meg, mener det er for mye på en gang. Men det er verdt en sjanse. Går det ikke, så går det ikke! Ingenting er verre enn å ikke prøve.

Nyt fredagen!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg