Dagens beste

GOOD MORNING, HAVE A HAPPY THURSDAY 🙏

Jeg vil ikke kalle meg et skikkelig frokost menneske, for jeg klarer aldri å spise med engang jeg har våknet. Men spiser jeg ikke frokost før jobb for eksempel, så duger jeg ikke. Er jeg hjemme så har jeg jo muligheten for å spise når som helst, blir gjerne sulten 1-2 timer etter å ha stått opp, og får jeg ikke i meg mat da, så er det ingen som vil møte på meg! Havregrøt er den største favoritten når det kommer til frokost, den gir så mye energi. Jeg har aldri likt havregrøt noe særlig, og det har bestandig vært noe jeg bare har presset i meg for å få rikelig mengde med fiber. Men tro meg, dette kommer til å bli en av de beste havregrøtene du har smakt!

OPPSKRIFT

1 dl havregryn
2dl melk
Litt Chia frø
Sukrin
1 banan
1ss peanøttsmør

..Bland sammen havregryn, og melka i en kjele. Når du ser konsistensen begynner å bli ferdig, tilsetter du chia frøene + en halv banan (som du kutter opp i biter) i kjelen med resten. Topp havregrøten med det du har igjen av bananen, og peanøttsmør! Simplere enn dette får du ikke, i tillegg er det skikkelig sunt. Nå er jeg klar for dagen! Ha en skikkelig fin Torsdag dere, ikke lenge til helg 🤙🏼

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg