Dagen i bilder

JEANS LEVIS ⎟ JAKKE SWIX ⎟ SKO KARI TRAA

Dagen startet med å lufte Jessie. Det er nesten alltid slik på morgenen, voffsen vil ut! Heldigvis er Jessie en som elsker å sove lenge på morgenen. Nå har jeg ikke det til gode lenger, på grunn av baby som våkner døds tidlig..men det er deilig å bare vite at man kan sove lenge, dersom baby plutselig finner ut at hun ska sove noen ekstra timer. Det er mange som spør hvordan det går for tiden, og det går strålende bra! Jeg kunne ikke vært mer lykkelig. Planen fremover er selvfølgelig å holde fult fokus på lille prinsessa mi, og deretter gjøre så godt jeg kan med bloggen.

Aldri blitt så sliten etter en gåtur, er det mulig! Faktisk veldig tungt å holde et høyt tempo med vogn og hund. Spesielt etter fødselen, kjenner jeg sliter med å komme meg i form. Har prøvd å jogge et par ganger, men tror det er litt tidlig å begynne enda. Kjenner kroppen verker i det jeg starter, så tenker det er best å holde meg til spaserturer enn så lenge. Får krysse fingrene på at jeg er litt mindre andpusten neste gå tur!

Det var ikke verdens nydeligste vær akkurat. Skikkelig varierende –  i det ene øyeblikket var det helt stilt, mens i andre øyeblikk begynte det plutselig og sne i tillegg til vind. Hvor er sola? Jeg savner påskeværet.

ULL GENSER KARI TRAA ⎟ ULL BUKSE KARI TRAA

En liten selfie etter spaserturen selvfølgelig! Jeg tok på meg verdens fineste ullsett fra Kari Traa, er så deilig å prade rundt i noe behagelig. Jeg har fått vasket en haug med baby klær, jobbet med samarbeidspartnere gjennom bloggen og ryddet unna det verste. Veldig fornøyd med det! Nå er det bare å vente til baby våkner og starte prosessen på nytt: bytte bleie, amme, kose, leke og sove.

Pakke i posten! <3 Det er typ det jeg lever for, haha. En venninne av meg hadde kjøpt noe fra Ridestore som jeg siklet etter, så måtte nesten inn å kjøpe jeg også. Kan fikse et lite innkjøps innlegg senere til uken, for fy jeg har kjøpt mye!

Og plutselig er klokken 18:00, altså dagene flyr. Jeg og mamma har laget oss tidenes kvelds, vafler. Yums! <3 Det er så deilig å være hjemme med mamma, jeg stooor koser meg. Det er her jeg trives aller best, i hennes selskap. Skulle gjerne hatt lillesøster her enda, så hadde det vært helt perfekt. Favorittene mine!

OG NÅ:

Sitter jeg bare her på pcen å blogger, med babyen på brystet.

Godnatt når den tid kommer, fine dere! Stor klem!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg