Bra skit

Kan alle som ikke er på Palmesus, i syden og andre steder, bare kommentere noe i kommentarfeltet? Er det seriøst bare jeg som sitter hjemme i helga? Føler meg litt alene si, haha. Det er forresten skikkelig koselig når dere kommer fram, og forteller at dere leser bloggen min og vet hvem jeg er på grunn av den. Herregud, jeg blir helt i ekstase. Det er dødskoselig, og jeg setter så enormt mye pris på det.

JEG TRENGER DERES HJELP

Nå har jeg akkurat gått til innkjøp av macbook air (siden den forrige ble ødelagt), som om ikke det var nok! Nå begynner telefon min også å gå på sitt siste revers. Spørsmålet mitt til dere som har iphone: hvilken er dere fornøyd med og hvorfor? Jeg har vært å snoket litt på telefonene til venninnene mine (Iphone x, iphone xs, iphone xs max) – og det eneste jeg missliker på noen av de, er det ekstremt inn-zoomet kameraet.

Noen ønske-innlegg fremover?✨

God helg, og nyt lørdagen deres!

2 kommentarer
    1. Sminke! Kan du ikke dele hverdagssminken din og dine favoritt sminke/hudprodukter? Need me some inspo.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg