BLOSSOM

 

JIMMY CHOO

BLOSSOM

 

Fikk denne søte parfyme flasken fra mamma, jeg er helt avhengig. Hadde faktisk gått til innkjøp av Hugo boss sin, The scent for her, men den ble alt for tung på meg. Neste gang skal jeg gå inn på parfymeriet, spraye på håndleddet og gå litt rundt i byen før jeg bestemmer meg. De sier jo at man bør vente i minst 10 minutter etter å ha sprayet parfymen på håndleddet, for å se om det er noe for deg eller ikke. Den regelen har ikke eksistert hos meg, noen sinne. Og da blir det dessverre slik.. Heldigvis har jeg en ny i samlingen nå, som jeg liker veldig godt.

Har dere noen varme anbefalinger
på parfymer som ikke er så veldig tunge?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg