Bilder fra i går og i dag!

DAGEN I GÅR


Ser mange av venninnene mine har fått helt sjokk, etter å ha lest at jeg farget håret svart. Men ja, det er sant! I går tok jeg fatt i kosten og klæsjet i hele håret. Burde kanskje egentlig lagt meg for å sove på dette tidspunktet, for jeg kjedet meg helt ekstremt og var sykt trøtt. Men neida, denne frøkna skulle absolutt finne på noe gøy. Å da endte jeg opp med hårfarge i hendene. Nesten så jeg vurderer å ta tak i en saks å få stusset tuppene nå i kveld, får høre om lillesøster har lyst å hjelpe meg.

DAGEN I DAG


Lillesøster har bursdag i dag, så vi stod opp å lagde muffins og pizza! Sykt koselig start på dagen. <3 Masse ballonger i tillegg. Jeg og mamma hadde egentlig planer om å overraske henne med alt dette, før hun stod opp. Men plutselig stod hun der, jeg som holder på å blåse opp ballongene, og mamma som steker kjøttdeig.. haha. Litt av en surprise. Jaja, tanken som teller.

Ellers har vi ikke gjort annet enn å bare slappe av her hjemme, spist nuggets til kvelds. Føler vi ikke har gjort annet enn å spise masse drit, men det er lov av og til. Jeg rakk faktisk rydde litt i skuffene her hjemme, i tillegg til å vaske litt klær. Det er ikke så aller verst. Kan si meg fornøyd med det.

Nå er det straks god natt fra meg. Men først er det skrubb, ansiktsmaske og en god hårkur i håret. Det trengs virkelig. Herregud det er lenge siden jeg har tatt meg tiden til slike ting..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg