Bestått

ET STORT STEG NÆRMERE LAPPEN!

🥂 GOD HELG ALLE 🥂 

_______________________

 

Nå tar jeg helg, og det med god samvittighet. Teoriprøven er endelig i boks, den jeg har gruet meg så lenge til. Jeg vet ikke hvorfor, men bil har alltid vært komplisert for meg (og det er det, fremdeles). Men etter litt øving så gikk det smertefritt, og jeg er vist flinkere enn antatt. Føles sykt godt. Nå er det bare litt kjøretimer igjen, og oppkjøringen selvfølgelig. Woop fucking wooop! Gjenstår bare å se hvor flink fører jeg er da.

Det er lenge siden jeg kjente på en så kraftig nervøsitet, dere aner ikke. Jeg takler ikke slike prøver, skjønner ikke de som klarer å komme inn så rolig. Vakta var veldig søt da, hun smilte, ønsket meg lykke til og gav den største tommelen opp da hun så resultatet mitt. Skikkelig herlig dame. Og hei dere, takk for advarselen om at man måtte ta bilde før teoriprøven. Heldigvis var det en jeg gikk på vgs med, som satt i skranken. Takk gud for det, dere skulle likt å sett det trøtte trynet mitt. Jeg presterte med å si “hæ, kødder du? sa du ta bilde?” i det hun viste meg veien til fotoboksen. fortvilet. Dør av meg selv til tider, plutselig ble jeg mer nervøs for å ta bilde, enn prøven jeg straks skulle inn på.

6 kommentarer

Siste innlegg