Besøksforbud!

Hei fineste dere! Håper dere alle har det fint ♥ Det går fint med oss! Jeg har egentlig ikke vært bekymret for dette tidligere, men kjenner jeg blir det nå som de stenger både det ene og det andre. Viktig at vi alle tar dette på alvor, selvom det kanskje ikke gjør oss veldig syke. Men dette handler ikke om oss, det handler om de med dårlig immunforsvar, de som er gamle. De vi er glade i. Da er det klart at noe må gjøres!

Jeg gidder ikke vente på at smitten av covid-19 viruset skal treffe oss, så fra og med nå kommer jeg til å begrenset besøket veldig! I hvert fall frem til de får ting under kontroll. Jeg har mine jeg er glad i, som jeg ønsker å beskytte. I tillegg til det har jeg en liten en, som jeg ønsker å holde frisk.

Kall meg gjerne hysterisk, men tiltak og forhåndsregler er så viktig nå!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg