Avkrefter og bekrefter rykter om meg

Ryktes at du er sykt overlegen. Var en venninne av meg som hadde møtt deg med hennes venninne (som kjente deg) – som sa du var sykt bitchy og ikke hilste engang.

– Kalles det å være overlegen, virkelig? Selvfølgelig slenger jeg et smil til de som henger med venninne mine. Men det er ikke alltid jeg strekker ut en hånd å presenterer meg selv. I mange tilfeller føles det unaturlig, i hvert fall når man bare veksler noen raske ord med hverandre, før man løper videre. Men det er klart: er jeg invitert på en venninnes fest, og det sitter masse ukjente folk rundt bordet. Så ser dere meg strekke ut en hånd til absolutt alle! Der er jeg veldig nøye på å få hilst, samt bli kjent med hverandre.

Det sies at du har tatt abort tidligere.

– Nei, jeg har aldri tatt abort. Det er noe jeg er evig takknemlig for! Det må være en enorm påkjennelse, og et vanskelig valg å skulle ta.

At du meldte deg på farmen.

– Det gjorde jeg faktisk, kan ikke skjønne at de ikke tok meg med. Sorry to say, men der gikk dere glipp av noe. Jeg som var så innstilt på å være den finnmarkingen, hadde til og med forberedt sjefen på dette.

Går en del rykter om at du skyter på deg lønningene du får fra bloggen.

– Ja, jeg har en gang vist hvor “mye” som har kommet inn på kontoen fra kun benediktenp – og det var fordi jeg ble spurt av venninnene mine. Så det har helt sikkert skjedd at de har fortalt noen, og “noen” har antatt at dette var skryting.

At det er du som skal i fengsel.

– Trodde alle viste hvem som ble dømt. Men nei, det kan jeg avkrefte med engang. Det ryktet vil jeg ikke ha på meg.

_____

Godt jeg ikke har så mange rykter på meg, enn så lenge. Har dere hørt andre rykter om meg, kan dere legge igjen en kommentar så skal jeg avkrefte eller bekrefte i kommentarfeltet. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg