Årets dyreste innkjøp

Som dere helt sikkert har lagt merke til, så har det vært ganske stille her på bloggen. Jeg har selvfølgelig prøvd mitt beste på å komme med noen oppdateringer her og der, men det har vært vanskelig. Macbook pro’en bestemte seg for å ta kveld, så da satt jeg plutselig uten pc. Etter mye om og men, har jeg endelig kjøpt ny!

Jeg gikk til innkjøp av Macbook air, tror dette er 2018 modellen. Er strålende fornøyd med Retina-skjermen.. En annen ting jeg elsker i forhold til pro’en, er vekten (den er så mye lettere). Altsååå, det er et nytt liv! Gleder meg allerede til å komme ordentlig i gang med business igjen. Det kunne faktisk ikke blitt en bedre start på helga.

Er den ikke fin? ⚡️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg