Årets beste dag

HIPP HIPP!

Hei gjengen og god 17.mai (litt på etterskudd)!! Håper dere har hatt en helt fantastisk fin feiring. Og til de som tilbragte dagen på jobb i går; dere settes mer pris på, enn hva dere selv tror. Dere som sørger for at de som er syke, kan ha en så fin feiring som overhode mulig. Dere som sørger for at alle skal ha det trygt og godt. Dere er amazing, en stor klem fra meg. Jeg har hatt tidenes feiring, og poppet champagneflasken allerede 09:23. Kan trygt si jeg sovnet raskt da vi kom hjem rundt ettermiddagstid!

Vi var litt uheldig med været vil jeg påstå, det var ganske kaldt! Men vi nøyde oss veldig med at det ikke regnet! Vi så på toget, og dro senere på en uteplass. Jentene var tørste, så da ble det selvfølgelig Cava! Deretter dro vi faktisk dit vi luktet kake og masse underholdning. Jeg har forspist meg, og det er ikke tull. Ingen skal nevne kake til meg fremover, nå blir det havregrøt og kyllingsalat i hvert fall 5 måneder fremover i tid. Nei, dette var virkelig en vellykket 17.Mai feiring!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg