Apple crumble for the weekend

Du finner oppskriften på smuldrepaien her ↵

Endelig lørdag og fri helg, det er deilig. Jeg sov faktisk helt til 11 tiden idag, det er ganske lenge i for meg, jeg som alltid er våken tidlig. Derfor ble det også en veldig sen frokost på oss! Men se hva vi har lagd da, smuldrepai med epler og havregryn, yum! Det var skikkelig uvant å spise, for jeg er vanligvis ikke typen som liker varm frukt. Ska jeg lage noe godt, så er det baguetter eller horn liksom! Der har dere meg.. Men det var overraskende godt.

..Tusentakk for en helt nydelig oppskrift Eirin 😋

Nå skal jeg dra rett på butikken, handle inn litt pizza ingredienser og bare nyte fri helga maksimalt. En artig ting om meg selv, som kanskje ikke alle vet – haha, og det er at jeg aldri klarer å ligge på sofaen en hel dag. Når jeg sier “åh, nå skal jeg virkelig slappe av”, så kan det bety flere mil på ski, lange sykle turer, rydde og vaske hele leiligheta..alt annet enn å ligge på sofaen. Så nå kan dere tenke dere hva jeg skal, rett i klesskapet å sortere alt jeg skal selge – og ikke selge.

Ha en super fin lørdag, kos dere masse!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg