Antrekk og dagens planer

 

GENSER ZARA BUKSE USIKKER, SKO BALENCIAGA, SMYKKE BERSHKA

_____________

 

Det er alt for tidlig å stå opp om dagene kjenner jeg, skulle gjerne sovet noen timer ekstra. Hver dag denne uka, har jeg vært oppe rundt 06-07 tiden, og vært på skole/jobb til kveldstid. Det tar ekstremt mye på energien. Håper det er noe som blir rutine etterhvert, og at jeg kommer lettere inn i det med tiden! Jeg skal ikke klage, for det blir både peng og kanskje utdanning ut av dette, haha!

Humøret mitt er strålende da, og jeg elsker at det er mye på planen fremover. Det gjør meg skikkelig motivert, og utrolig effektiv. Rart hvor mye man faktisk rekker å gjøre på en dag, når man først går inn for det. Om vi ser tilbake på hverdagen min for 2 måneder siden, kontra nå – så får jeg gjort så mye mer.

 

Dagens planer:

1. Skole! Kjenner jeg gruer meg litt, fordi jeg ikke har rukket å sett på oppgavene, og heller ikke rukket å forberede meg til dagens time. Hater å komme uforberedt! Det skal ikke skje flere ganger..

2. Jobb! Motiverer meg selv ved at det endelig er onsdag, noe som betyr snart helg.

3. Fortsette med sorteringen av klær! Om dere ikke har fått med dere dette innlegget, så sjekk det ut. Skal jeg rekke å bli ferdig til søndagen, er jeg bare nødt for å hive meg rundt.

4. Leiligheten må ryddes! Ser ikke ut her. Er det forresten noen som har en god støvsuger å anbefale? Gjerne en som surrer for seg selv i stuen og området rundt. Kjenner det hadde vært deilig å bare kunne trykket på en “på knapp” og den hadde gjort jobben.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg