Angående gårsdagens innlegg

Hei fine! Så sykt morsomt at gårsdagens innlegg falt i smak hos dere, det blir helt klart flere slike fremover. Men ser jeg er nødt for å forklare en del ting, åpenbart var det mange som ikke tok seg tiden til å lese siste avsnitt. Kanskje jeg burde startet innlegget med fet skrift; “For å ikke bare lese om alt som er flott og perfekt hele tiden, tenkte jeg å skrive om noe som ikke alltid er så forbanna bra”. 

Det var ikke meningen å virke negativ i innlegget, ikke på noen måter. Og det var heller ikke meningen at livet mitt skulle se “verst” ut, for ja, jeg er medviten om at barn sulter i fattige land, at det finnes sykdommer som er verre enn at jeg ikke har tatt lappen. Nå føler jeg egentlig ikke for å unnskylde meg. Med tanke på at de som sitter å skriver drit, faktisk unnlot å lese der jeg var ganske tydelig med poenget av hele innlegget. Om vi uansett skal dra den så langt, så burde du vell strengt tatt ikke klage på en blogger som meg, men heller bruke tiden din på noe mer viktig? Det finnes helt sikkert noe du også kan bidra med.

Anyways, nå er det grilling i finværet!

Noen som vil se en housetour? Eventuelt bilder av leiligheten? ⚡️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg