Alt man har gjort i helga

HERREGUD for en sykt koselig helg det har vært! Hvis dere ønsker å se hva som har skjedd denne helgen, er det bare fortsette å skrolle nedover. Jeg får faktisk ofte spørsmål om venninnene mine, og hvorfor jeg aldri blogger når jeg er med de. Det er egentlig fordi jeg har fått en følelse av at ikke alle ønsker det. Mange er kanskje ikke helt komfortabel med det, og det respekterer jeg. Det har også noe med at jeg ikke ønsker at venninnene mine skal være redde, for at alt kommer ut her. Men jeg skal absolutt bli flinkere å oppdatere dere, når jeg vet det er greit at kameraet trekkes opp.

FREDAG

1. Dro til Martine, og bare pratet sammen om alt og ingenting.

2. Senere på kvelden dro jeg til Hanne.
Litt bowling, og pizza på kvelden/natta. Yum!

LØRDAG

1. Photoshoot + lunsj date med Martine

2. Tacokveld med kjæresten!

SØNDAG

1. Trening med Henriette.

..og resten av søndagen skal nytes på sofaen!

Hva har dere gjort i helga?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg