Alt dette kom i posten i dag!

 

NY BARNEVOGN TIL BABY

en vogn vi lenge har hatt på ønskelisten! 💫

 

Kommer til å skrive et nærmere innlegg på hvilke barnevogner vi har, og hvorfor vi har valgt akkurat disse. Det finnes et hav av vogner der ute, og er du som meg, å ikke har peiling på slike ting – så er det faen ikke lett å vite hva man skal gå for. Jeg satt i flere dager å søkte opp ulemper og fordeler med alle typer vogner. Alt i fra Emmaljunga, babyjogger, stokke, babyzen, Bugaboo..jeg har søkt opp alt. I tillegg til veldig gode tips fra venninner!

 

JULEGAVER

Hvem blir vell ikke glad for posters i julegave? 💫

 

Bildene jeg har hengende på soverommet er blant annet fra Desenio, og jeg vet nøyaktig hva slags venninner som har misunnet disse til de grader!! Haha, håper ikke jeg avslører for mye til de det gjelder..forhåpentligvis leser de ikke dette innlegget. Men jeg tenker slik, det er både billig og en skikkelig fin gave!

___________

Det er forresten ingen reklame, i dette innlegget.
Annet enn bildene som ble sponset for lenge siden!

 

NYTT UNDERTØY

Okei, så jeg trengte nytt undertøy..og det ble mye nytt 💫

 

Åh, jeg får aldri nok av nytt undertøy! Det er ting som alltid blir brukt, og som man alltid har behov for. Men som jeg dessverre er veldig dårlig på å kjøpe selv. Haha, husker mamma spurte en gang “har du ikke tenkt å kjøpe deg nytt undertøy snart?” – og når vi var på shopping senere, så gjentok hun “du trenger nytt undertøy”. Jeg dør. Hva er vell ikke bedre enn en ærlig mor? Når det er sagt, jeg trengte det sårt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg