About last night

INNFLYTNINGS- OG EUROVISIONS PARTY 🥂

Goood søndag alle! Gjett hvem som våknet i en strålende form i dag? Det var meg det, utrolig nok. Hoppet rett opp av senga, og har kommet så langt som å rydde hele gangen og badet. Nå er det skinnende rent! I går kveld hadde venninnen min innflytningsfest, (og herregud for en skam å komme på innflytningsfest, uten innflytningsgave). Jeg lover å kjøpe dere noe, jeg er bare litt treg. Noen her som er gode på slike gaver, hva pleier man å kjøpe? Eventuelt hva tror dere er praktisk å kjøpe inn til de? Jeg satt først å tenkte på blomster, men jeg vet ikke helt. Når jeg passet katta demmes, så var pusien helt vill etter plantene. Kanskje noe annet, slik at ikke pus føler det er en gave til bare henne..

..Det var sykt koselig i går. Bare latter og hygge hele kvelden! Vi startet selvfølgelig med å se på Eurovision, sang litt med og koste oss med noe godt i glasset. Vi fikk også utdelt et A4 ark med alle landene som deltok i Eurovision, hvor vi gav poeng til dem. Jeg skjønte helt ærlig ikke mye av det, men det var morsomt å se hvor uenige alle var. Da Norge kom på tven, ble det liv å røre i alle sammen. Syyyykt gøy, kan vi gjenta kvelden? Deretter tror jeg vi alle ble ganske blanke egentlig. Tror meningen var å sammenlikne poengene vi gav, med hva de fikk. Haha, jeg hadde i hvert fall rotet bort A4 arket før den tid. Noen av oss skulle også egentlig i seng etter dette, men endte opp på byen istedenfor. Vellykket kveld!

(Skulle veldig gjerne delt bilder av festen, men jeg vet liksom ikke hva folk syns er greit og ikke. Og jeg orker liksom ikke spørre alle og hver en “kan jeg sette dette på bloggen?”..Kanskje jeg slenger inn noen bilder på innlegget senere i kveld under ukens spørsmål, vi får se.)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg