Spørsmål og svar: Bli bedre kjent med meg

Sivilstatusen din?

Samboer.

Hvor er du fra?

Jeg er fra en liten plass i Finnmark.

Ting du føler er viktig i livet?

Venner, familie og jobb selvfølgelig.

Hvor gammel er du?

26 år.

Hvor bor du og hvorfor?

Bor i Alta. Er der på grunn av de fleste venninne mine, i tillegg til det, så var dette mitt “andre” hjem for noen år tilbake. Så jeg føler meg veldig hjemme der.

Har du søsken?

En lillesøster og en “halv” lillebror. Pleier alltid å si lillebror.

Anser du blogg som en jobb?

Med en gang bloggen er et “firma”, så ja, absolutt. Jeg vet det er mange som stiller seg kritisk til det, men det er faktisk veldig mye jobb i denne bransjen når man først har satte seg inn i det. Dagene går i ett, og folk forventer svar fra deg med en gang. I tillegg til det, så er du nødt for å være tilgjengelig dagen lang.

 

Hund eller katt?

Hund så klart!

Hvilken hudsminke bruker du?

Giorgio Armani L Silk foundation, Mac blush, Bare Minerals bronzer og Sensai sitt setting pudder. Av og til liker jeg å bruke Loreal sin highlighter! Den er faktisk sykt fin på.

Hva liker du å gjøre på fritiden?

Gå på ski eller trene generelt.

Hvor mange barn ønsker du og når?

Kanskje en liten baby til. <3 Men det blir ikke før senere, tenker jeg holder det litt privat!

Er det noe du angrer på som du har gjort?

Ikke som jeg skikkelig angrer på, for alt som har skjedd/blitt gjort er jo noe som har formet meg til den jeg er i dag. Men selvfølgelig, man gjør jo mange feil på veien som man gjerne sku sett seg uten. Men jeg tror ikke man kommer seg så langt i livet, uten å snuble et par ganger. Det er av feilene man lærer best!

Favoritt frokost – middag og kvelds?

Nystekte rundstykker med egg ⎟Fiskegrateng ⎟ Middagsrester

Hva er det verste med deg?

Dersom jeg blir uenig med noen i venninnegjengen, er gjerne jeg den som er lengst irritert.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg