55% rabatt på hele twistshake + new in

I SAMARBEID MED TWISTSHAKE


TÅTEFLASKE TIL BABY HER

Hei fininger. <3 En ny uke står fremme for oss, og vi må bare fortsette å være positive. Vi er dessverre alle i en skikkelig kjip periode, men det vil gå over. Jeg tror i hvert fall det vil gi seg, så fremt vi hører på myndighetene. Uansett, til tross for den kjipe perioden vi har, så har jeg en skikkelig fin rabatt kode til dere, på døds fine ting til baby og litt større barn. Jeg har fått lov å gi dere lesere 55% rabatt på HEEEELE twistshake! Stay in – shop online! <3 Nå er det bare å utnytte muligheten godt.

🕊KLIKK HER OG OPPGI KODEN “BENEDIKTEPORSANGER55” I KASSEN! 🕊

TÅTEFLASKE TIL BABY HER ⎟ SQUEEZE BAGS HER

Fyll dine squeeze bags med hjemmelagd smoothies eller pureer. De er helt perfekt å ta med seg på turer. Dem kan dessuten brukes flere ganger, og kommer i mange forskjellige farger. Anti-Kolikk flasken er også en stor favoritt, den forhindrer at unødvendig luft skal komme ned i magen til babyen. Finner bare gode ord å si om Twistshake, jeg ser frem til Mathea kan bruke flere av produktene demmes! Dem har sykt gode tilbud, men min topper alt! Bruk koden “benedikteporsanger55” i kassa, for 55% rabatt på hele nettsiden.

Må bare legge til at nei, jeg har ikke gitt baby squeeze baggene enda. Min er selvfølgelig litt liten! Men det er ikke mange månedene igjen, før hun faktisk kan bruke dem. Jeg gleder meg! Kjøre turene til og fra besteforeldrene kommer til å bli simpel, dersom man har noe godt å sette oppi. <3

Stay in – shop online. <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg