5 ting jeg planlegger akkurat nå

Året 2020 – Jeg har allerede begynt å planlegge året som kommer! Uten å gå så alt for mye i det, så er jeg klar for utfordringene som kommer i 2020. Jeg gleder meg sykt masse. Bloggen kommer til å bli bedre, jeg starter på skole, satser på å få lappen..you name it! Altså, det kommer til å bli et år jeg bare er skikkelig spent på!

Nytt gulv til leiligheten – Jeg håper av hele mitt hjertet, at vi klarer å få fikset nytt gulv til leiligheten før 2020. Det er ikke så veldig lenge til, så jeg skjønner jo at det kan bli litt stress. Hvor lang tid brukte dere på å skifte gulv? Fikk dere hjelp, eller gjorde dere det selv? Vi har jo ikke verdens største leilighet, så tenker det ikke tar lenger enn 3-4 dager.

Få lappen – som dere vet, så klarte jeg teorien for litt siden. Nå er det kun kjøretimer og oppkjøringen som gjenstår, wooop woop!

Forbedre karakterer å komme meg inn på sykepleier – Åh, det er så pain in the ass å måtte forbedre karakterer. Jeg kunne jo selvfølgelig tatt et annet studie, men jeg har en følelse på at sykepleien er det rette for meg. Så da får jeg heller kjempe for det! Jeg meldte meg faktisk opp til fag i dag.

Ønsker å gjøre noe mer med bloggen – hvor kult hadde det ikke vært å fått til noe ekstra? Jeg har så sykt lyst å designe noe eget i samarbeid med noen andre! For eksempel et deksel, en klokke, et eller annet! Prosessen hadde vært gøy å være med på! Men ja, nå må jeg ta en ting om gangen først.

Hva er planene dine fremover? Har du lagt noen planer?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg