5 ting jeg aldri kommer til å gjøre

Hoppe i fallskjerm. Ingenting å verken tilføre eller utdype, jeg tørr ikke og kommer aldri til å gjøre det. Det er en opplevelse jeg dessverre takker pent nei til, uansett hva!

Mishandling av dyr. Om jeg ser noe slikt skje, kommer jeg aldri til å stå på sidelinjen uten å si noe. Norge (og resten av verden) sku virkelig innført strengere straff, når det kommer til akkurat dette. Jeg kan ikke forstå hvordan så mange mennesker klarer å skade et annet dyr! Hunden min er som en liten baby for meg, det er et familiemedlem som blir elsket og satte pris på. Jeg kunne aldri utført vold mot et dyr.

Prøve rusmidler. Sliter med å forstå hvorfor noen i det hele tatt ønsker å “prøve”, jeg ser ikke hva som kan være digg, morro eller spennende med drugs. Helt unødvendig! Jeg koser meg med snacks og cola.

Reise til Dubai. Med det forvrengte kvinnesynet de har i Dubai, foretrekker jeg heller å reise til alt annet.

Gi opp drømmer. Har jeg bestemt meg for en ting, så kommer jeg aldri til å gi meg. Jeg tror det er viktig at alle kan ha sine drømmer, og i hvert fall et håp om å kunne jobbe mot de.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg